26.04.2011

eu in 70 de cuvinte

Intr-un moment de analizare a sinelui, am decis sa fac aceasta lista. Cele spuse de prieteni nu sunt influentate de mine, pur si simplu i-am intrebat care e primul cuvant care le vine in minte, cand se gandesc la mine, la unele m-am amuzat si eu. Stiu ca unele cuvinte se repeta si ca nu sunt chiar 70, dar nu e mea culpa..
After the autoanalysis and the interogation of the friends, this is what came out:



IN OCHII MEI

    1.  extremista
 Lasa
      rautacioasa
Onesta
      incapatanata
Egocentrista
      introvertita
Dezordonata
      paranoica
Punctuala
            toleranta
Creative
            Sensibila
Ingenioasa
            Practica
Discreta
            Inteligenta
Entuziasta
            Razbunatoare
Flexibila
            Empatica
Inconsecventa
            Expresiva
Extravaganta
            Nerabdatoare
Meticuloasa
            Loiala
Obraznica
            Pacifista
Rezistenta
            Nostalgica
Perfectionista
            Independenta
Pesimista
            Complexa
Realista
            Indecisa
Obiectiva
            Delasatoare
Cinefila
            Impulsiva
Insectofoba
            Open-minded
Ironica
            Sufletista
Sceptica
            Lenesa
Perspicace
            Egoista
50.Perversa



IN OCHII ALTORA

Independenta (Luci)
Rosu (Vali)
Blonda (ca asa m-a cunoscut si isi aminteste de mine-Andrei)
Barbat (“ca in…vreau sa ma….”:))-Madalina)
Sufletista (Petruta)
Funny/nebuna (Alina L-ei ii veneau doua cuvinte in minte :)) )
Rock/nebuna (Ella-alta indecisa)
Buze (Gabriela)
Nebuna  (Gabriel)
Depp (Adrian)
Haioasa (Isabela)
Foc (Laura)
Camee (Bianca)
Cola (Alexandra)
Glumeata (Daniela)
Mov (Elvira)
(Alina)
Paranormal (Georgia)
Creata (Cristina)
Slipknot (Daniel)


Regasiti toate cele in mine,                                     


 NU????





PROPUN CA ACESTA SA DEVINA UN TAG SI SA FIE PRELUAT DE CINE DORESTE!!

2 comentarii:

  1. Super, chiar mi-a placut :D eu cred c-o sa-i pun totusi sa numeasca un adjectiv care sa ma descriere, ca sa aiba mai multa relevanta :D. pup!:*

    RăspundețiȘtergere
  2. da, este o idee buna. Eu le-am zis un cuvant si mi-au oferit si o explicatie, dar n-am mai scris si explicatia. Abia astept sa citesc ce iese la tine. :Dpup:*

    RăspundețiȘtergere