08.05.2011

ciuperci a la funky

Dat fiind noul meu statut de vegetariana (nu-i chiar nou ca am 2 saptamani :P), sunt in cautare de retete interesante, fara carne, cu un gust de iti vine sa mori. Am dat de o astfel de reteta la o prietena ( thank you, Luci!! ) careia i-am mai adaugat una, alta dupa preferintele mele!!
Este ceva extrem de usor de realizat si foarte gustos!! Spor la munca!


INGREDIENTE:
  • 9 ciuperci
  • o ceapa
  • un ardei
  • 110 gr maioneza
  • sare, piper
  • patrunjel
  • pesmet
  • optional: pasta de tomate, putin busuioc si mozzarella (pt a presara la final)
MOD DE PREPARARE:
  • curatam ciupercile si punem deoparte cozile
  • tocam cozile
  • taiem ceapa si ardeiul
  • punem la prajit cozile, ceapa si ardeiul pana ce prind o frumoasa culoare aurie
  • punem cele prajite intr-un castron si adaugam sare, piper, maioneza, pesmet, patrunjel si pasta de tomate, dupa care amestecam bine
  • umplem ciupercile cu compozitie si le punem la cuptor pt 15 minute la 180 de grade
THAT'S ALL FOLKS!! wait, am uitat ce-i mai important, pozele cu deliciosul preparat!!





Cu 9 ciuperci eu zic ca saturi 2 oameni, numai bine pt o cina romantica :))(Cristi, sa nu-ti vina idei!! :)) ) !
BON APETIT, nehalitii mei!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu