25.03.2011

the blonde within

astazi e o zi importanta deoarece, pe langa programul de relaxare cu bubble bath, manichiura & pedichiura, ma si vopsesc, lucru care face parte din MAAAREA SCHIMBARE :))...profitand de aceasta ocazie, am zis ca ar fi ok sa va impartasesc parerea despre vopseaua folosita, pentru ca stiu ca 70% ne vopsim, nu toate ne permitem mereu sa mergem la coafor si suntem in cautarea unei vopsele care sa faca ce promite, sa nu ne arda parul chiar de tot :)) si sa fie si la un pret accesibil..eu de aceasta data am ales Garnier Color Naturals cu 3 uleiuri nutritive (masline, avocado si karite), nuanta 9.1- blond cenusiu foarte deschis, la pretul de 11 ron....sper sa iasa cum imi doresc eu ca altfel maine fac review la brunet :)))...
pana acum am incercat destule vopsele pt par, eu fiind pe rand blonda, roscata si  bruneta, dar parca niciuna nu ma satisfacea pe deplin (fie simteam ca imi lasa parul prea aspru dupa vopsire, fie dupa 3-4 spalari se ducea foarte mult din culoare, desi pe cutie scria COLORARE PERMANENTA)...ramane s-o incerc pe aceasta si sa va impartasesc impresiile de dupa....wish me good luck, fingers crossed..
 
cutia contine cam tot ce contin si celelalte cutii: un lapte revelator, crema coloranta imbogatita cu ulei de masline, tratament dupa colorare (care e foarte bun!!!), manusi si prospectul cu instructiuni.

 post-vopsire impressions:
  1. culoarea n-a iesit exact asa cum ma asteptam, stiu ca o sa ziceti ca mai intai trebuia decolorat ca sa iasa mai blond, dar in cazul meu nu e adevarat ca nuanta parului meu e un saten mai deschis si cum v-am mai spus, eu am mai fost blonda si m-am facut doar cu vopsea, fara decolorare...eee, c'est la vie...se pare ca tot la coafor va trebui sa apelez ca sa iasa blondul dorit..
  2. am avut niste probleme in golirea tubului cu crema coloranta, in asa hal incat am apelat la dinti :))
  3. tratamentul pentru par miroase foarte frumos.
  4. parul a ramas foarte moale, in comparatie cu ce  mi s-a intamplat cu alte vopsele
  5. manusile sunt rezistente, nu am intampinat probleme din cauza lor..
  6. un minus foaaaarte mare este ca nu a prins culoarea la fel peste tot, desi numai eu stiu cat am stat si am masat, tocmai ca sa prinda la fel..
CONCLUZIE: over-all, vopseaua e ok si deocamdata se pare ca nu mi-a daunat parului tare mult, dar sunt un pic dezamagita ca nu a deschis parul, atat cat spunea ca o va face...totusi, eu sunt saten deschis si am luat nuanta blond cenusiu FOARTE deschis si ma asteptam la altceva
we live and learn!!.

2 comentarii:

  1. Eu zic ca a iesit ok. Culoarea este frumoasa.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc!!
    e frumoasa culoarea, dar ma asteptam sa iasa mai deschis!!ee, asta e, data viitoare la coafor!

    RăspundețiȘtergere