26.03.2011

simple look

Acest machiaj l-am purtat la targul cu animalute organizat de Asociatia Robi. Stiu ca nu este ceva elevat, dar mi se pare un machiaj foarte practic, numai bun pentru zi, iar cu toch-ul de ruj rosu cu siguranta am atras cateva priviri :))...
Produsele pe care le-am folosit nu sunt unele extraordinar de scumpe, ci la indemana tuturor, iar eu pana acum sunt multumita de ele. Pentru ochi am folosit vesnica trusa Ruby Rose (pt care am un sentiment aparte, aceasta trusa fiind si prima pe care am folosit-o cand aveam 10 ani), iar ca sa stea mai mult, fie folosesc fond de ten si pudra dedesubt, fie primer , eyeliner-ul de la Oriflame-nuanta silver prune si o trusa cu farduri de la e.l.f. Pana la urma consider ca nu e important ce produse am folosit, voi puteti folosi ce doriti, atat timp cat nuantele sunt asemanatoare.
Pentru buze am folosit Christian Dior Diorific Lipstick - No. 024 Coral Hip Hop si Lip Stain.

1-lila+roz
2.verde
3. 2 nuante de maro
4. obisnuiesc sa dau cu alb pt a-mi mari ochiul
Cam atat for now!! Hope you enjoyed it!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu