24.03.2011

my first!!

pai ce sa zic, am tot vazut atatea bloguri si am tot citit cum persoanele respective au castigat atatea prin crearea unui blog si am zis sa fac si eu o incercare, de fapt e a 3-a incercare, dar cine le mai tine numarul?! :))
pe acest blog intentionez sa scriu orice imi trece prin cap, de la machiaje si fashion pana la programe in Pascal si ecuatii diferentiale :))
titlul blogului s-ar traduce din japoneza "visul unei broaste", broasca fiind reprezentata de mine deoarece nu m-am incadrat niciodata in tipologia printesei, ci mai degraba a unei broaste, care odata pupata se va transforma intr-o floare (cheesy, i know:)) ), iar visul este legat de crearea acestui blog deoarece odata cu el se produce si o schimbare in viata mea, care in final sper sa duca la indeplinirea visului...
sper ca am fost suficient de coerenta :)) si zic ca e suficient pentru inceput..
p.s: postez niste poze cu mine, ca sa stiti cu cine aveti de-a face...si in timp ce tastam ultimele cuvinte imi vin in cap niste versuri, nu mai tin minte autoarea: "If you love me then thank you! If you hate me then fuck you" (funny thing how the brain works)




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu